The300
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
The300

The 300 Spartans
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 SED indkaldes til Grimbrians Borg ASAP (22. nov)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Jaytee
Spartan General.
Spartan General.



Antal indlæg : 45
Registration date : 21/11/07

SED indkaldes til Grimbrians Borg ASAP (22. nov) Empty
IndlægEmne: SED indkaldes til Grimbrians Borg ASAP (22. nov)   SED indkaldes til Grimbrians Borg ASAP (22. nov) Icon_minitimeFre Nov 23, 2007 12:30 am

SED skræmte alt og alle væk fra Nighthawk, så nu er det på tide med en ny opgave for SED.

Som det fremgår af indlægget "15-cropperen" er der brug for SED hos Grimbrian i Grimbrians Borg.

Grimbrian har selv lidt forsvar og folk behøves derfor ikke at ankomme samtidigt, og man skal derfor blot komme så hurtigt som muligt.

Opsummering af indkaldelse:

Spiller: Grimbrian
By: Grimbrians Borg
ETA: ASAP (As soon as possible, så hurtigt som muligt)

Som det fremgår på hjemmesiden har vi stadig 175 mand i SED. (venligst send rettelser til mig).

Vi ses hos Grimbrian Arrow
Tilbage til toppen Go down
theantitheist
Soldat for Sparta.
Soldat for Sparta.



Antal indlæg : 13
Registration date : 21/11/07

SED indkaldes til Grimbrians Borg ASAP (22. nov) Empty
IndlægEmne: Sv: SED indkaldes til Grimbrians Borg ASAP (22. nov)   SED indkaldes til Grimbrians Borg ASAP (22. nov) Icon_minitimeSøn Nov 25, 2007 1:09 am

Er SED stadig udstationeret (og er der brug for mine tropper?).. jeg har været væk i går og i dag, så skal have sendt mændene ud og lave noget Smile
Tilbage til toppen Go down
Jaytee
Spartan General.
Spartan General.



Antal indlæg : 45
Registration date : 21/11/07

SED indkaldes til Grimbrians Borg ASAP (22. nov) Empty
IndlægEmne: Sv: SED indkaldes til Grimbrians Borg ASAP (22. nov)   SED indkaldes til Grimbrians Borg ASAP (22. nov) Icon_minitimeSøn Nov 25, 2007 12:31 pm

Hvad siger du grimbrian?

Er der stadig behov for SED hos dig?
Tilbage til toppen Go down
Grimbrian
Spartan Sherif.
Spartan Sherif.



Antal indlæg : 13
Registration date : 21/11/07

SED indkaldes til Grimbrians Borg ASAP (22. nov) Empty
IndlægEmne: Sv: SED indkaldes til Grimbrians Borg ASAP (22. nov)   SED indkaldes til Grimbrians Borg ASAP (22. nov) Icon_minitimeSøn Nov 25, 2007 1:32 pm

Jaytee skrev:
Hvad siger du grimbrian?

Er der stadig behov for SED hos dig?

Jeg vil gerne beholde lidt af tropperne hos mig, da jeg efterhånden har kørt mine egne tropper helt i bund. Vi kan dog sagtens begynde at flytte SED tropperne.
Tilbage til toppen Go down
Jaytee
Spartan General.
Spartan General.



Antal indlæg : 45
Registration date : 21/11/07

SED indkaldes til Grimbrians Borg ASAP (22. nov) Empty
IndlægEmne: Sv: SED indkaldes til Grimbrians Borg ASAP (22. nov)   SED indkaldes til Grimbrians Borg ASAP (22. nov) Icon_minitimeSøn Nov 25, 2007 1:48 pm

Ok, jeg finder ud af noget.

Så der behøves ikke at løbe/ride flere SED folk til grimbrian.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





SED indkaldes til Grimbrians Borg ASAP (22. nov) Empty
IndlægEmne: Sv: SED indkaldes til Grimbrians Borg ASAP (22. nov)   SED indkaldes til Grimbrians Borg ASAP (22. nov) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
SED indkaldes til Grimbrians Borg ASAP (22. nov)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The300 :: The Spartans :: Spartan Elite Defence.-
Gå til: