Skulle i kende eller mene, at I har spillere i jeres område som kunne styrke Spartans, som skriv til Jaytee eller 300 Spartens. Vi har pt plads, og jeg indbyder ikke altid vores venteliste som de første.
dali Soldat for Sparta.
Antal indlæg : 9 Registration date : 21/11/07
Emne: Sv: Medlemmer Fre Nov 23, 2007 9:54 am
Det er stadig 300 Spartens der skriver, skifter til min egen bruger, da dette er forvirrende..
Jaytee Spartan General.
Antal indlæg : 45 Registration date : 21/11/07
Emne: Sv: Medlemmer Fre Nov 23, 2007 12:11 pm
MÅNS har henvendt sig til mig om at blive medlem. Han ligger desværre i NV-området.
Til gengæld er han medlem at 5dir på server 2...
Jeg ved ikke hvad i siger?
Admin AdminLord.
Antal indlæg : 62 Location : Copenhagen Registration date : 21/11/07
Emne: Sv: Medlemmer Fre Nov 23, 2007 12:16 pm
Jeg syntes han KUN skal bygge palads eller residens også bygge hans næste by tæt på os, også sender vi lidt råstoffer til ham?
dali Soldat for Sparta.
Antal indlæg : 9 Registration date : 21/11/07
Emne: Sv: Medlemmer Fre Nov 23, 2007 2:04 pm
Jeg mener, at han skal med, men med det forbehold som Hr.W skriver...
Han skal bygge en by tæt ved andre Spartans..
Hvis man vil sende resourcer til ham som start, så har man hermed tilladelse til dette fra ledelsen.
theantitheist Soldat for Sparta.
Antal indlæg : 13 Registration date : 21/11/07
Emne: Sv: Medlemmer Søn Nov 25, 2007 12:55 am
Jeg kan også her bidrage med smertefulde erfaringer fra speed: Meld dig ALDRIG ind i en alliance, der ligger for langt væk: Du kan ikke blive hjulpet og kan ikke hjælpe alliancen
derfor skal nye medlemmer gerne være tæt på alliancen... og hvad folk er på server 2 eller lign. bør ikke have nogen indflydelse (hvis man spørger mig )
Jaytee Spartan General.
Antal indlæg : 45 Registration date : 21/11/07
Emne: Sv: Medlemmer Søn Nov 25, 2007 2:58 pm
Kan godt se pointen. Men set i et større perstivpik (perspektiv) så syntes jeg, at det er fint hvis vi også er repræsenteret i andre kvadranter end SØ.
Derfor kan vi godt optage medlemmer, som har godt potentiale og som er gode nok til at tage vare på sig selv, indtil vi bliver større og derved kan hjælpe i større radius.
I sidste ende skulle vi jo gerne dække alle 640.000 felter så ingen kan føle sig sikker