Er der en som evt. kan hjælpe/stå for en angrebshær?
Vi kunne, med rette, have succes ved også at have sådan en.
Hvad siger SPARTANS?
Jaytee Spartan General.
Antal indlæg : 45 Registration date : 21/11/07
Emne: Sv: ANGREBSHÆR Lør Nov 24, 2007 1:55 am
Det ku være meget godt hvis der var en som havde lyst til at koordinere lidt offensivt. Jeg har rigeligt at se til med SED.
Derudover, som jeg skriver i et andet indlæg, så tror jeg automatisk der vil komme nogen, der vil kunne koordinere noget offensivt fra 15 og 9crops markerne senere hen.
Admin AdminLord.
Antal indlæg : 62 Location : Copenhagen Registration date : 21/11/07
Emne: Sv: ANGREBSHÆR Lør Nov 24, 2007 2:00 am
Er der nogen som stiller op hehe
Robin Hood
Antal indlæg : 18 Registration date : 21/11/07
Emne: Sv: ANGREBSHÆR Lør Nov 24, 2007 11:10 am
jeg vil egengtlig gerne, men er slet ikke begyndt at lave tropper endnu, da jeg helst vil ha en høj resurce produktion før jeg bliver voldelig
Admin AdminLord.
Antal indlæg : 62 Location : Copenhagen Registration date : 21/11/07
Emne: Sv: ANGREBSHÆR Lør Nov 24, 2007 12:42 pm
haha men jeg tænker om vi alle sammen ikke skulle ligge vores byer op af hinanden så vi allerede fra start har et strækt forsvar og angreb lidt ligesom udgaard har på sever2?
theantitheist Soldat for Sparta.
Antal indlæg : 13 Registration date : 21/11/07
Emne: Sv: ANGREBSHÆR Søn Nov 25, 2007 12:51 am
Lige en ting til robin hood: Lad være med alene at satse på ressourcer, for lige pludselig, så er du en god og forsvarløs farm... det var i hvert fald min smertefulde erfaring fra speed-serveren: ALTID lad hærens størrelse ligge omkring din pop (senere hen, bliver den endnu højere)
Robin Hood
Antal indlæg : 18 Registration date : 21/11/07
Emne: Sv: ANGREBSHÆR Søn Nov 25, 2007 1:38 am
jeg ligger aldrig inde med mer end jeg kan gemme.... det er af bitter erfaring at jeg bygger hovdedbygning gemmesteder palisade og troppe værksteder næsten helt op før jeg laver tropper og specielt når man har bigmama som nabo
Jaytee Spartan General.
Emne: Sv: ANGREBSHÆR Søn Nov 25, 2007 12:33 pm
Husk at man også kan få SED ud (eller en lille del af den) til at få fred til at opbygge sin hær.
Måns
Antal indlæg : 2 Registration date : 27/11/07
Emne: Sv: ANGREBSHÆR Tirs Nov 27, 2007 6:16 pm
Admin skrev:
haha men jeg tænker om vi alle sammen ikke skulle ligge vores byer op af hinanden så vi allerede fra start har et strækt forsvar og angreb lidt ligesom udgaard har på sever2?
Jeg menr man skal tænke over hvad fremtiden kan bringe. Jeg mener det er en go ide at der kommer mere samling på byerne men mener ikke man skal placere sig i en klynge. Jeg har selv på serv 2 været placeret i en klynge og det er ginialt til hurtigt at kunne etablere forsvar.
Men man skal stadigvæk tænke lidt på frem tiden. og hvis det er, ikke sikkert det sker, men hvis det sker at Sparta går i opløsning fordi man ikke er enig i om man skal deltage i en krig eller ej. så står man pludselig med en klynge som bliver delt og man skal bekrige hinanden hvis udfaldet bliver så ledes.
Jeg er villig til alt men mener bare man skal tænke over det
300 Spartens Spartan Father.
Antal indlæg : 29 Registration date : 21/11/07
Emne: Sv: ANGREBSHÆR Tirs Nov 27, 2007 7:05 pm
SPARTANS vil altid bestå eller dø med ære i forsøget!
Jaytee Spartan General.
Emne: Sv: ANGREBSHÆR Tirs Nov 27, 2007 7:28 pm
Mener også at vi skal se på det endelige mål her påserveren. "At vinde og dominere i alle sektorer". Det opnår vi sku ikke ved at ligge i en lille klump nede i SØ.
Kan sefølli godt se fordelen såå... den gyldne mellemvej må være løsningen.