The300
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
The300

The 300 Spartans
 
ForumforsideForumforside  SøgSøg  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 SED og klanen

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
300 Spartens
Spartan Father.
Spartan Father.



Antal indlæg : 29
Registration date : 21/11/07

SED og klanen Empty
IndlægEmne: SED og klanen   SED og klanen Icon_minitimeLør Nov 24, 2007 1:26 am

Til alle Spartans

Jeg mener, at alle skal bidrage til klanens forsvar/angreb. Dette kan ske på mange måder f.eks. gennem SED (forsvar), donere resourcer til bygning af soldater eller sende korn til den by som har støtte af SED.

Hvad siger Spartans?

farao
Tilbage til toppen Go down
Jaytee
Spartan General.
Spartan General.



Antal indlæg : 45
Registration date : 21/11/07

SED og klanen Empty
IndlægEmne: Sv: SED og klanen   SED og klanen Icon_minitimeLør Nov 24, 2007 1:46 am

SED har den fordel at det fungerer ved at folk kun sætter en brøkdel af sin hær til rådighed for denne samlede forsvarshær. Derved er der ikke behov for at nogen skal sende resourcer til hinanden. Det anbefales at folk holder et kornoverskud, således at de har plads til, at SED kan komme og hjælpe. Men til nød kan der godt sendes korn.

Rent offensivt er det straks sværere og vi kan ikke lave samlede angreb, med vores enkelte enheder. Når vi når et senere tidspunkt i spillet forestiller jeg mig at vi, udover de enkeltes styrker, også samler nogen store styrker i nogen 15-crops og 9-crops, placeret rundt omkring på kortet. I første omgang SØ, men senere også i de andre kvadranter. Første 15-crops hær skal starte i den, der ligger lige ved siden af vores hovedstad, syntes jeg.

15-crops hærene vil være baseret på spilleren som har croppen og tilskud fra andre, som så til gengæld kan gøre brug af denne offensive styrke.

Vi skal også have fundet en galler (de er hurtigst), som vil stå for at være vores hovedspejder. Det vil sige en samlet spejder der kan udspionere andre store byer uden at have for mange tab. Dette er en spejder som alle kan bruge og som alle kan bidrage til. En galler som lå nogenlunde i midten (tæt på 0,0) ville være attraktivt. Senere kan der være flere centre for "super-spejdere".

Bare lige lidt fremtidstanker om strategier for os spartanere...
Tilbage til toppen Go down
Admin
AdminLord.
AdminLord.



Antal indlæg : 62
Location : Copenhagen
Registration date : 21/11/07

SED og klanen Empty
IndlægEmne: Sv: SED og klanen   SED og klanen Icon_minitimeLør Nov 24, 2007 2:12 am

er der nogen som har en galler i hovedet Smile
Tilbage til toppen Go down
https://the300.danskforum.net
Store lilleby




Antal indlæg : 1
Registration date : 27/11/07

SED og klanen Empty
IndlægEmne: En idiotisk galler   SED og klanen Icon_minitimeTors Dec 06, 2007 5:10 pm

Hej drenge

Er der nogen der har lyst til at kvase en galler? Denne fyr :
T1 (16|-49)
bliver ved med at angribe mig med 2-300 mand

Hilsen Manden med den Gule hat (Fra Store lilleby)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





SED og klanen Empty
IndlægEmne: Sv: SED og klanen   SED og klanen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
SED og klanen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The300 :: The Spartans :: Angreb/forsvar.-
Gå til: